10 Temmuz 2012 Salı

Kitap Ayracı







14 yorum:

asabi bakire dedi ki...

İlk resimde de güzel olacğı belliydi ama gerçekten süper olmuş,ellerine sağlık:)

Metin Atalar dedi ki...

Çok Teşekkür ederim...

KitapAyracı dedi ki...

oo çok beğendim ben :) harika olmuş !

Metin Atalar dedi ki...

teşekkürler...

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Harikasın ya muhteşem olmuş...

Metin Atalar dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Selma's world dedi ki...

çok güzel olmuş, elinize sağlık :)

Metin Atalar dedi ki...

teşekkür ederim..

merve ayhan dedi ki...

bu ayraç harika olmuş ya :)koleksiyonuma aynısından yapmayı düşünüyorum:)yalnız tabiki emek hırsızıda olmak istemiyorum tabiki izniniz olursa :)

Metin Atalar dedi ki...

Hiç problem değil, tabiki yapabilirsin.

merve ayhan dedi ki...

teşekkür ederim yapmaya başlıyorum :)

Metin Atalar dedi ki...

Bittiğinde paylaşırsın dimi bizimle. Merak ettim de :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bende yapabilirmiyim ki ama başarılı olacağımı pek sanmıyorum :S

Metin Atalar dedi ki...

Mutlaka denemelisin. Gittikçe güzelleşecektir. Emin ol...

bunlarda ilginizi çekebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...