6 Ağustos 2012 Pazartesi

1. Çekilişim veeeee Kazanaaaaaannnn

Merhaba Arkadaşlar....

         Çekilişin son günü 05 Ağustos idi. Sonucu 07 Ağustos'da duyuracağımı söylemiştim ama o gün iş yerinde nöbetçi olduğum için bugün açıklıyorum. Çekilişe katılan herkese çok teşekkür ediyorum.

                 Hem blogunda hemde facebookta paylaşanlara iki şans verdim.
         Aşağıdaki resimde bunu açıkca görebilirsiniz. Mavi ile yazılmış olanlar facebookta, kırmızı ile yazılanlar bloglarında çekilişimizi duyuran arkadaşlarımız. (Listede ismini göremeyen arkadaşlarımız ne yazık ki paylaşımlarınıza ulaşamadım).


          Katılım süperdi, gerçekten bu kadar blog severin katılacağını tahmin etmemiştim. Çok mutlu oldum. Yukarıdaki resimdeki gibi isimlerinizi yazdım ve eşit olarak kestim.



            Daha sonra kesilen parçaların hepsini tek tek katladım.


             Gerçekten katlama işi yorucu :) Katladıktan sonra eşime dedim ki : "Kapat gözlerini, iyice karıştır karıştır karıştır (üç defa) Bir tanesini çek bakalım".



             Veeeeee Kazanaaaaannnnn : okuyan

  Sevgili okuyan lütfen metinatalar05@gmail.com adresine ad-soyad, adres ve tel no. gönderirsen en kısa zamanda hediyelerini kargoya vereceğim. 

Tebrikleeeer... 

     
        

12 yorum:

Öylesine Biri dedi ki...

Tebrikler..

Tuğçe Yalaz dedi ki...

Tebriklerrr Ayşım. :)

Öylesine Biri dedi ki...

ha listede adım yok yahu. boşuna mı duyuruyorum bu çekilişleri bi de kazanamadım diye hayıflanıyorum. listede adım bile yok:(

okuyan dedi ki...

Şu anda öyle mutluyum ki, tarif etmem mümkün değil. Sevgili eşinizin ellerine sağlık:)
El emeği ayracınızı kazanmayı nasıl gönülden istemiştim, Rabbim de bana nasip etti.
Çok teşekkür ediyorum.
Tebrikler için sizlere de çok teşekkürler blog arkadaşlarım:)
Bilgilerimi mail atıyorum hemen.

arwen dedi ki...

benimde yok ya çok üzüldüm bende :( tebrikler kazanan arkadaşa

undenied dedi ki...

Kendim kazanmış gibi sevindim.Ayşım güle güle kullan hediyelerini.:)

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Kendim kazanmış gibi sevindim gerçekten.Süper:)

Kalem Darbesi dedi ki...

Benimde aklımda ayraç kalmıştı, şans işte.. Kazanan arkadaşı kutluyorum.Güle güle kullanıp, okusması dileğiyle.

Nesrin dedi ki...

Tebrikler Ayşım Hanım:)

asabi bakire dedi ki...

KEsin bana çıkmamıştır ,bakarım tüh derim diye bir girdim.Acaip sevindim:)) Tebrikler canım:) Çok sevindim kazanmana:) ŞAnsın daim olsun:D

acemi blogger dedi ki...

ayracta gözüm kalmıştı. Kazanan kişi iyi günlerde okusun vede kullansın.

okuyan dedi ki...

Güzel yorumlarınızla öyle mutlu oldum ki, çok çok teşekkür ediyorum ^-^
İyi ki varsınız.

bunlarda ilginizi çekebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...