3 Eylül 2012 Pazartesi

Kaligrafi Tabak

             Merhaba arkadaşlar. Uzun bir tatil arasından sonra tekrar karşınızdayım. Bu zaman zarfında porselen tabaklara kaligrafi çalışmaları yaptım. Bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.

             Bunlardan ilki sevgili okuyan (kendiside bloğunda paylaşmış sağolsun) için yaptığım bir çalışma ;


              Aşağıdaki çalışmalarda bayramda ziyaretine gittiğim abim ve eşimin kardeşi için yaptığım çalışmalar ;





Yorumlarınızı bekliyorum. Hepinize teşekkürler. Görüşmek üzere...

5 yorum:

Seyyah Gül dedi ki...

yine hepsi birbirinden güzel olmuş.ellerine sağlık

okuyan dedi ki...

Bizim için çok değerli bir hediye oldu. Tekrar tekrar teşekkür ederiz.
Öyle güzel ve emekli bir iş ki... Emeğinize sağlık.
Diğer çalışmalarınız da birbirinden güzel.
Kolaylıklar diliyorum^-^

Metin Atalar dedi ki...

Teşekkür ederim her ikinize de :)

Adsız dedi ki...

yaaaaa hani biz hani bizeeee nerdee hıh küstüm işteeeee :(

Metin Atalar dedi ki...

Siz kimsiniz.... :)

bunlarda ilginizi çekebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...