7 Kasım 2012 Çarşamba

Kaligrafi Tabak Çalışması : Seni Seviyorum

          Merhaba arkadaşlar. 
         Uzun bir aradan sonra bulduğum ilk fırsatta bir şeyler yapmaya ve uğraştığım bu sanatı bir adım daha ileriye götürmeye çalışıyorum. Araştırarak, diğer (üstatların) çalışmaları izleyerek kendi tarzımı oluşturmak, beğenilen ürünler ortaya koymak en büyük hayalim. Kaligrafi ailemden sonra gelen en büyük tutkum. Yorumlarınızla bana yardımcı olmak isterseniz beni ziyadesiyle mutlu edersiniz. Ve en son yaptığım çalışmam yine porselen tabak üzerine kaligrafi ve asetat kalemler yardımıyla çizdiğim bir ürün. Teşekkürler...






6 yorum:

acemi blogger dedi ki...

Gülleri, kalpler, seni seviyorum, love gibi cümleleri/kelimeleri sevecek kadar romantik olmasam da kaligrafi çalışmalarını hep sevmişimdir. Güzel olmuş elinize sağlık.

okuyan dedi ki...

Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık.
Fazıl ve ben sizin hediyenize gözümüz gibi bakıyoruz.

Metin Atalar dedi ki...

Çok teşekkür ederim acemi blogger ve okuyan... Fazıl beye selamlar...

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş kayıtsız kalamadım

Metin Atalar dedi ki...

Teşekkürler...

Metin Atalar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

bunlarda ilginizi çekebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...